مدیر گروه پول و بانک مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: افشای تسهیلات پرریسک اساساً برای منافع عمومی ضرورت دارد. لایحه‌ی اخیر دولت مخالفان جدی در مجلس خواهد داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخش‌هایی از پرونده کیفری جدید علیه ترامپ در وب سایت دادگاه منتشر و بلافاصله پس از انتشار حذف شد.
انتشار تصویر جدید از مسوت اوزیل با تتوی جنجالی، او را تبدیل به سوژه مورد بحث در آلمان کرده است.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
باشگاه استقلال با انتشار توضیحاتی در مورد حذف این تیم در حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد در شرایطی که وزیر ورزش هنوز بر حذف نشدن آبی پوشان تاکید دارد، برخی برای این اتفاق عجله دارند.
در پی انتشار نام باشگاه‌هایی که موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای سازی شده‌اند باشگاه استقلال بیانیه‌ای علیه این تصمیم منتشر کرد.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
انتشار اسناد جدید حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۳ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم و پایه فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین سه‌شنبه اسفند خبر داد.
بهبود شفافیت ازطریق انتشار اسامی بدهکاران کلان وسرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات خرداز طریق حذف ضامن ازمهمترین مواردی است که درکارنامه یکساله وزارت امور اقتصادی ودارایی درحوزه بانکی دیده میشود.
در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمال تعجب حکم شفافیت‌زا و مهم در زمینه مقابله با فساد و ناکارآمدی از تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۲ توسط سازمان برنامه و بودجه حذف شده است و این امر سبب شده است که نمایندگان مجلس نسبت به بازگرداندن این حکم در کمیسیون تلفیق اقدام کنند.
برای اولین بار در قانون بودجه ۱۴۰۱، مجلس حکمی در خصوص شفافیت تسهیلات کلان و اشخاص مرتبط بانکی و انتشار عمومی آن تصویب کرد.
سازمان لیگ فوتبال ایران در تاریخ 18 مهرماه 1401 با انتشار اطلاعیه‌ای اسامی محرومان جام حذفی را اطلاع رسانی کرده است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
دستیار سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی 2022 قطر واکنش نشان داد.
کای هاورتز با انتشار متنی در صفحات اجتماعی خود به حذف تلخ آلمان از جام جهانی واکنش نشان داد.
بسیاری از رسانه های عربی خبر دادند که کارلوس کی روش از تیم ملی ایران جدا شده است.
ماسک در توییت دیگری در مورد انتشار محتوای ویدئویی و صوتی گفت این شبکه اجتماعی به زودی امکان انتشار محتوای ویدئویی تا سرحد ۴۲ دقیقه را با کیفیت ۱۰۸۰ برای کاربران بلو فراهم می‌کند و امیدوار است در آینده این محدودیت زمانی به طور کامل برداشته شود.
صفحه «عالم موندیال» با انتشار این خبر فدراسیون اوکراین را سوژه خنده و تمسخر خود قرار داد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۴ نماد معاملاتی در بازارهای اول و دوم فرابورس ایران برای عدم اعمال حجم مبنا از نخستین دوشنبه آبان خبر داد.
با انتشار دستور جلسه مربوط به گردهمایی پیش روی فدراسیون جهانی فوتبال، مشخص شد که موضوع ایران در جلسه فردا بررسی نخواهد شد.
علیرضا فغانی از فهرست داوران بین‌المللی فوتبال ایران کنار گذاشته شد و فدراسیون فوتبال با انتشار متنی از زحمات این داور بین‌المللی تقدیر کرد.
کارشناسان اقتصادی درخصوص غیرشفاف بودن قاعده شورای پول‌واعتبار و اینکه تداوم انتشار این فهرست با حذف اطلاعات تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیارد تومان، کمک چندانی به شفافیت اقتصادی نمی‌کند، دلایلی را برشمرده‌اند. برخی تحلیل‌ها بیانگر این است که انتشار فهرست ناقص تسهیلات و تعهدات کلان، به ابهام بیشتر در این زمینه می‌انجامد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ